Wednesday, November 30, 2005

So long no update...

hem.. dah lama giler tak meng - update bende alah nie.. so ari nie ade la skit masa nak meng-update... tak der aper nak cerita tetapi.. aku berasa gembira sangat... mungkin sebab dapat rabbit baru.. dah lama tak main rabbit... rabbit aku dulu tu dah tua.. dan dah meninggal dunia... kira cam patah hati jugak ler... ada lagi sekor si Oyen.. Oyen aku kene curi ngan jiran kat rumah.. dia kata dia punyer.. tapi tu Oyen aku... ade sekali sekala dia ada laa datang balik rumah... main2 kat rumah bawak geng.. lepas tu datang ler si pencuri tu amik balik.. buat cam harta sendri pulak... ikut dia la asal rabit aku gumbira ader kawan.... :)

sekarang aku ada 2 baby rabbit baru... satu warna kelabu cam Abit dulu aku nama kan dia Oro.. sebab dia pakai mask cam zorro... lagi sekor warna oren + putih berbulu lebat cam rabbit yang aku seludup dari Thailand dulu.... aku namakan dia Affy sebab dia Fluffy... hehehe...

hem nanti kalau aku ader kesempatan aku akan upload gambar terbaru baby2 rabbit aku... till then.. bye..

hem.. rase cam nak upload gambar2 lama laa... at least my friends yang dah lama tak jumpa tu bole jugak tengok gambar saya nie yang dah banyak jugak berubah dari dulu time sekolah rendah... hehehe...

time kat midvalley chinese new year 2003

raye kat kuliyyah 2003

kat pejabat (BPIMB) practical

No comments: