Tuesday, September 07, 2010

Hari Raya dah makin hampir...

Serius tak der mood nak kerja dah… raya dah dekat tapi kene kerja… pastu ada pulak orang bangang suruh standby perpindahan pada petang kamis nie (09.09.10)… tak reti-reti ker hari tu kan setiap tahun orang half day balik raya… sapela nak kerja lagi dah time-time tu… semua dah nak balik raya la…. Entahla.. menyampah dah… makin hari makin menyampah… blah jer la… arrgghh…. Apa la nak jadi dengan office aku nie… lantak lah.. Ade aku kesah…?

Sorrylah banyak pulak luahan hati tak puas hati… J

mmm… sekarang memang aku dah tak der mood nak kerja… RAYA MOOD dah!!! Biskut raya sebijik pun tak beli.. sb kurang bajet tahun nie… baju raya sorang sepasang mama & balqis jer.. ayah tak nak sb tak der bajet cian ayah.. kain dah beli tapi tak jahit… L teruk betul rasa tahun nie raya.. tapi SYUKURLAH aku masih tidak seteruk orang lain yang langsung tak der apa-apa… sob..sob.. tak der ker orang bagi aku hadiah ker hamper kuih raya… sb aku dah tak der kuih @ biskut raya tahun nie…? Tak der pun tak per lah… aku paw mak mertua aku punyer kuih & biskut raya lah… hahahaha.. teruk betul dapat menantu cam aku nie… dah la tak reti masak… paw pulak.. J Aku amat bertuah dapat keluarga mertua yang sangat baik hati dan seorang suami yang penyayang.. aku rasa la… bagi aku la… kalo orang lain aku tak tau plak.. J aku cakap macam tu sb husband I nie sentiasa tolong kat dapur… J tahun nie banyak sangat la benda yang terjadi… hope everything will be better.. insyaallah.

Itu sahaja coretan pada hari ini… J



"Creating Value Towards Sustainable Success"

No comments: