Thursday, November 13, 2008

mc...mc...mc....

hahahaha... aku tak pergi pun hospital malas... tapi dapat la mc untuk semalam.... Hari ini aku rasa sihat aku pergi kerja macam biasa... dan tadi dalam jam 11.00 pagi aku pun turunlah dengan gembira... sb aku rasa sihat dan tak mungkin darah aku naik... hehehehe... confiden jer. Lama la pulak tunggu kat klinik tu... ramai orang. Bila tiba time aku, test dijalankan.... jeng...jeng...jeng... mmm... tinggi jugak blood presure aku... tetap 140/90. waaaa.... Doktor terus tulis surat supaya aku refer kepada pakar kat Columbia Asia Hospital.... :( mmm... aku dah sampai rumah nie... tengah tunggu hubby siap jap pastu nak terus gi hospital buat second check pasal blood pressure aku nie... hopefully ok dan betul jangkaan doktor aku tak leh dok office stress... :)

No comments: